2011 Güzel Sözler Facebook, facebook İçin Güzel Mesaj Sözü, Etkili Facebook Ayrılık Sözleri

Yazar:

 2011 Güzel Sözler Facebook, facebook İçin Güzel Mesaj Sözü, Etkili Facebook Ayrılık Sözleri
Gönülden gönüle attın kendini bir heves uğruna sattın sevgini her geçen yolcuya açtın kalbini artık bir hancıdan farkın kalmadı

Yokluğunu bu kadar derinden hissetmeseydim varlığının eşsiz güzelliğini anlayamazdım PAŞAM!

Bir tebessüm kadar güzel. Bir nefes kadar önemlisin..

Ne hasta bekler sabahı ne taze ölüyü mezar nede şeytan bir günahı seni beklediğim kadar...

Eğer bir gün kader seni benim kollarımdan alıp bir başkasının kollarına atarsa seni dans ettirecek müzik benim ölüm marşım olacaktır...

yüzümde tebessüm gözlerimde ışık kalbimde güneştin şimdi gittin boğazımda düğüm oldun

Her aynaya baktığında beni hatırla gözlerin yıldızlara takılırsa gözlerimdir sakın unutma.. unutma eğer bir gün avucuna bir yaprak düşerse ellerimdir sakın bırakma..


Bulutların Gözyaşları Pencerene vurduğu bir akşamda gecede hangi hayaller sana uyumayı unutturuyorsa gelecekte onları yaşatsın.


Kalbe yazılan yazı silinmiyor, sildim desende bir iz kalıyor, senden kalan anılar aklıma geldiğinde, kalbimde uyuyan dev uykudan kalkıyor.


Hasret yağıyor bu gün sokaklara, resmin var sanki göz kapaklarımda, ne zaman gözlerimi kapasam seni görüyorum karşımsa.

 Hiç zorlanmamıştım kalbimden gelen sesi kelimelere çevirmekte, içimdeki duygulara hakim olamıyorum nedense, sana söylemek istediğim bir söz var ama, korkum engel oluyor sözlerime.

Gecemi aydınlatan ay gibisin ve ben mehtabında elimde kadeh, kalbimde yanan ateşi söndürmeye çalışıyorum, bu ateş beni öyle sarmış ki, ne yapsam söndüremiyorum.

Geceyi sana yazdım güneşi sana, alev alev yanıyor içimdeki sevda, yetmiyor söndürmeye denizler, ebedi aşk için hazır bu can adanmaya.

Hayatıma bir yalnızlık çöküyor sen uyuyunca, gecenin karanlığında kayboluyorsun usulca, her sabah gözlerimi açtığımda, yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma.

Sen güllere özenme, güller sana özensin, üzme tatlı canını sen güllerden güzelsin, sevgi kadar özgürsün

Hasret ve özlem sevdiğinle güzel, karşımdaki senin gibi olunca özel, tut onun elinden yada gönlünden, bak o zaman ayırabiliyor mu ecel


Çölün suya duyduğu özlem bile, Benim sana duyduğum aşkın yanında hiç kalır! Ben sana kavuştuğum gün, Çöller gözyaşlarımla ıslanır...

Şu uzun gibi görünen ama gayet kısa hayat yolunda çare olmasa da ağlamak! Mümkün mü ki ağlamamak...

Ben mavi, Sen gökyüzü.Ben deniz, Sen dalgası.Ben beden, Sen can.Söyle şimdi, Dalgasız deniz, Cansız beden, Sesiz bir Ben olur mu hiç?...

Sen bir güneşsin etrafında bir çok gezegen var. ama unutma ki ben de bir dünyayım ve bir tek bende hayat var !

Kahretsin unutamıyorum ama normaldir,çünkü o benim kalbimle beynim arasında çelik halattan asma köprü kurdu, nice tır konvoyları geçti köprü sallanmadı bile!!!

H
uzur içinde ellerimi kavuşturuyor ve bekliyorum,rüzgara,gelgite yada denize aldırmıyorum.Artık zamana yada kadere isyan etmiyorum,bana ait bana gelecek çünkü...

Huzur içinde ellerimi kavuşturuyor ve bekliyorum,rüzgara,gelgite yada denize aldırmıyorum.Artık zamana yada kadere isyan etmiyorum,bana ait bana gelecek çünkü...


Yanına gelecek yüzüm yok benim çoktan doldu tanrım günah defterim öyle çok günah işledim ki ben isyan etti günah defterim


Tags: facebook için güzel sözler,facebook güzel sözleri,fecbuk en güzel sözleri,fesbuk güzel sözleri,en güzel face book sözleri,fesbuk söz, etkili facebook sözleri,full facebook sözleri,facebook sms aşk sözleri,facebook aşk sözleri, facebook msn nickleri,güzel facebook msn yazıları,facebook etkili sözler,facebook ayrılık sözleri, facebook için sözler,söz, ayrılk sms leri, aşk şiirleri facebuk,facebok anlamlı sözleri,2011 facebook sözleri,güzel etkili aşk sözleri sms mesajları full sözler

6 yorum → "2011 Güzel Sözler Facebook, facebook İçin Güzel Mesaj Sözü, Etkili Facebook Ayrılık Sözleri"

Adsız
22 Şubat 2012 04:35

hepsi çok güzel nedirki bu sözlere söz bitdıgı yerde başlar

izmir evden eve nakliyat
19 Nisan 2012 08:08

site tanıtımı yapabilirmiyiz?

Murat OZMEN
17 Mayıs 2012 14:13

Çok güzel sözler, bazılarını face'mde kullanabilir miyim?

görüntülü sohbet
2 Mayıs 2013 16:52

güzel paylaşımlarınız için teşekkrüler elinize sağlık.

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: 2011 Güzel Sözler Facebook, facebook İçin Güzel Mesaj Sözü, Etkili Facebook Ayrılık Sözleri.
Hit Adam Site Analiz