14 Şubat Sevgililer Günü ; Sevgililer Günü Mesajları

Yazar:

» @--)--) sana dijital bir gül yolluyorum, çünkü uzaklarda elimden ancak bu kadarı geliyor. Ama bil ki gerçeğini, gözlerinin içine bakarak vermek isterdim. Ve seni sevdiğimi fısıldamak.. Sevgililer günümüz kutlu olsun! Seni denizdeki kumlar, gökteki yıldızlar kadar çok seviyorum.

» Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin... Sevgililer günün kutlu olsun!

» Ayrılık küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi... Bizim de sevgimiz hep yaşayacak ve daha da güçlenecek sevgilim. Nice sevgililer günlerinde birlikte olmak dileğiyle...

» Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler. İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler. Ben o yıldızı gördüm, o da sensin birtanem.

» Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış. Eskiler böyle der. Gökuşağını takip ettim geçenlerde sende bitti... En değerli hazinemsin benim, canımsın. Sevgililer günümüz kutlu olsun
Yakından takip etmek için abone olabilirsiniz




» Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni sevmeye devam edeceğim. Sevgililer günün kutlu olsun!

» Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Sana "Sevgilim!" diyebildiğim için kendimi çok şanslı görüyorum.

» Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin. Sevgililer günün kutlu olsun

» Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki.

» Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanın 60 saniye olduğu öğretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi. Yaşamımızın her anında birlikte olmamız dileğiyle sevgilim... Sevgililer günümüz kutlu olsun.

» Okadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum. Sevgililer günün kutlu olsun!

» Doğan her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak. Sevgililer günün kutlu olsun!

» bütün mevsimleri bir günde,bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle...daha nice sevgililer gününü beraber gecirmek dileğiyle...SENİ ÇOK SEVİYORUM

» Bugün mavi bulutları avucunuza mutluluğu baş ucunuza sevgimi de usulca kalbinize koyuyorum. Güneş yalnızca sizin için doğsun sizi seviyorum! Sevgililer gününüz kutlu olsun.

» Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakın olmak isterdim üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek için, sana sen kadar yakın olmak isterdim ki beni, seni sevdiğim kadar sevebilmen için. Sevgililer günün kutlu olsun biriciğim.

» DuYGuLaR VaRDıR aNLaTıLaMaYaN..SeVGiLeR VaRDıR KeLiMeLeRe SıĞMaYaN...BaKıŞLaR VaRDıR iNSaNı öMüR BoYu aĞLaTaN...YoLLaR VaRDıR aŞıLMaSı GüÇ oLaN. KaLPLeR VaRDıR aCıLaRLa PaRÇaLaNaN.Ve iNSaNLaR VaRDıR HiÇ uNuTuLMaYaN.SaNMa BeNi SeViPTe BıRaKaNLaRDaN. BeNiM SeVGiM MeZaRa KaDaR oLaNLardanSın ... SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN PITIRCIĞIM;)

» Sevgililer Günün Kutlu olsun.... Sen benim yaşama sewincimsin!!!! SEn benİm VazgeÇilmezimsin..... SEn benimsin Aşkımmm

» DALGALAR SAHİLE VURDUĞUZAMAN KUMSAL ŞU İMZAYI ATAR SENİ SEVİYORUM

» SEVGİYİ YAŞAYANLARIN;SEVMEYİ ÖĞRETENLERİN TÜM SEVENLERİN SEVMEYE LAYIK OLANLARIN VE BİLHASSA SENN HER GÜNÜN SEVGİ GÜNÜ OLSUN, HER GÜNÜN SEVGİYLE DOLSUN...

» sana doğru bir kelebek uçurdum, daşları denizleri aştı seni buldu, yanagına ufacık bir öpücük kondurdu. Hissettin mi ? sevgililer günün kutlu olsun

» aşkımın yapamayacağı hiçbirşey yoktur sadece bana sevgililer gününde hediye all:)

» seni sensiz yaşamak çok zor be gülüm. sevgililer günün hep benli geçsin.sevgililer günün kutlu olsun. 


Alıntıdır.

İlgili Aramalar: sevgililer günü , sevgililer günü mesajları,sevgililer günü hediyeleri,sevgililer günü sözleri,14 şubat ,14 şubat sevgililer günü

19 yorum → "14 Şubat Sevgililer Günü ; Sevgililer Günü Mesajları"

sanalzade
8 Şubat 2012 08:53

sevgililer günü için güzel ve anlamlı sözler olmuş teşekkürler 1 2 tanesi aldım :) zamanı gelince yollarım artık mesajla

aLi
8 Şubat 2012 11:08

Sevgilinize gönderirken de böyle büyüklü küçüklü harfli yazmayın da, aman aman.. :)

Can
8 Şubat 2012 13:30

Güzel sözler var aralarında, ama en güzeli gönülden çıkan özgün bir güzel sözdür :)

Yazan Blog
9 Şubat 2012 10:24

Sevgililer günü için güzel sözler var. Bir çiçek ile gönderilebilir.

Halit
9 Şubat 2012 12:45

Güzel yazılar var.Paylaşım için soal

ali - spacely
12 Şubat 2012 10:49

Güzel mesajlar :) kullandım bilgine :)

Halit
14 Şubat 2012 03:34

Sol taraftaki rakamı görünce köşeyi döndüğünü düşündüm :D Güzel derleme olmuş.

Adsız
14 Şubat 2012 04:21

çok güzel ya

Adsız
14 Şubat 2012 05:22

ela sozlerdir ama........... ?

Adsız
14 Şubat 2012 05:41

mehmet ben çok beğendim

Adsız
14 Şubat 2012 06:39

seni seviyorum ali

Hakan Çavuş
14 Şubat 2012 06:54

Hep biliğimiz şeyler... Yok mu daha yaratıcı bişeyler ???

Adsız
14 Şubat 2012 08:16

seni seviyorum Emre

Adsız
14 Şubat 2012 09:22

Bu Gün 'SEVGİLİLER'Günü DEĞİL 'SEVGİ' GÜNÜDÜR...

Adsız
14 Şubat 2012 11:01

sevene hergün sevgililer günüdür

Adsız
2 Mayıs 2012 07:06

BEN CANSU AŞK İLK ÖNCE KAVGAYLA BAŞLAR KAVGAYLA BİTER

ekol hoca
26 Mayıs 2012 03:43

bir sevgilimiz olmad ki off off

Adana Firma Rehberi
8 Şubat 2013 16:55

Bide şimdi 14 şubat yaklaşıyor dimi :)

Trabzon Park
9 Mart 2014 11:58

yazılar için çok teşekkürler

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: 14 Şubat Sevgililer Günü ; Sevgililer Günü Mesajları.
Hit Adam Site Analiz