vBulletin PDX Skin v1 – Knight Online Temasi – KnightOnline.NET Temasi :)

Yazar:

Merhaba Arkadaslar,
Uzun süredir üzerinde calistigim Temayi nihayet bitirmis bulunuyorum. Cogu Kisinin aradigi KnightOnlie.NET Temasinin editlenmis hali. Tema Orjinal degildir, kendi Ellerimle yaptigim icin kimse birsey diyemez. Yardim ettigi icin Yilmaz ( _CéXBéN_ ) Kardesime Tessekür ediyorum. Normalde paylasmak istemiyordum ama herkesin olsun istedim neyse.


Gelelim Capslere:

Click this bar to view the full image.



Bu Resmi Büyütmek için WwW.VbulletinCenter.Com Tıklayın Buraya.!1231×677.

Click this bar to view the full image.


Kullanimi:
1.images Dosyasini Forumun Anadizine atin
2.vbulletin-style Dosyasini Temalardan yükleyin
3.images/pdx de bulunan bannn.png deki Site Adini kendinize göre
editleyin yalniz Boyutunu bozmayin Tema düzgün calismaz!

Emege Saygi Footerdeki Tema Design by ParadoxX Yazisini Lütfen kaldirmayin.
Download:
İNDİRMEK İÇİN TIKLA

0 yorum → "vBulletin PDX Skin v1 – Knight Online Temasi – KnightOnline.NET Temasi :)"

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: vBulletin PDX Skin v1 – Knight Online Temasi – KnightOnline.NET Temasi :).
Hit Adam Site Analiz