ÇağlarKesin.com.tr

Yazar:

Selam arkadaşlar. Ben Çağlar 17 yaşında bir lise öğrencisiyim. Web tasarım , tasarım , html ve php kod alanlarıyla uğraşıp dururum . ÇağlarKeskin.com.tr yi açtım çünkü hem sizlere içimi dökmek hemde yaptığım tasarımları , edindiğim bilgileri sizlerle paylaşmak istiyorum. Tasarımlarımı paylaşarak hit kazanmayı güncel ve kişisel makaleler yazarak ta özgünlük kazanmayı planlıyorum.


* * *Aklı , fikrinin olduğu yerde ...
Sloganıyla sizlerle buluşan ÇağlarKeskin.com.tr *planladığım kadarıyla sizi eğlendirecek , yardımcı olacak , fikir verecek içeriklerle doldurmaya çalışacağım. Kendimi yeterince geliştirdiğim de çok çok ucuz fiyatlarla psd blog tasarımları paylaşmayı düşünüyorum. Kod konusunda da geliştikten sonra kendi temamı yapıp hem kullanacağım hemde sizlere ucuz fiyatlarla sunacağım.

Küçük tasarımlar , sitenizi güzelleştirecek kodlar , güncel konu değerlendirmeleri , eğlenceli olaylarla bilgisayarın sadece vakit öldüren bir alet olmadığını herkese gösterelim. Okuyan Herkese Teşekkür ederim

1 yorum → "ÇağlarKesin.com.tr"

Can
15 Kasım 2011 13:10

Güzel bir siteye benziyor :)

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: ÇağlarKesin.com.tr.
Hit Adam Site Analiz