EuroKO (EUKO) Bot XP'de Çalıştırma %100 Başarı !

Yazar:

Öncelikle kesinlikle benim bulduğum bişey değildir.
werty adlı kullanıcı bulmuştur ancak bende 1dk sonra hack tool hatası veriyordu.
oyunu kapattım normal girdim hiç bir program açık değildi ve hack tool hatası aldım.
sonra programı silince hiçbir hata kalmadı.
Gelelim yönteme ;


1-Overview - Process Hacker adresinden programı indiriyoruz.

2-Oyunumuza normal bir şekilde giriyoruz ve karakterimiz ekrana geliyor.

3-proccess hacker programını açıyoruz ve Knight Online Clienti buluyoruz sağ tıklıyoruz => Miscellaneous => injeckt dll diyoruz ve botun bulunduğu klasördeki"800781.800781" adlı gibi sayısal olan bir dosyayı seçiyoruz.

4-bot ekrana geliyor ama işimiz bitmedi öncelikle prosses hackeri kapatıyoruz ve sonra siliyoruz.

5.işlemi yapmayınca bende 5 dk sonra fln oyundan atıyor.

Konu anlatımını yeterli bulmadığım için bu anlatımı yaptım.
ahmet_aceride unutmayın.

0 yorum → "EuroKO (EUKO) Bot XP'de Çalıştırma %100 Başarı !"

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: EuroKO (EUKO) Bot XP'de Çalıştırma %100 Başarı !.
Hit Adam Site Analiz