Seni Çok Özlüyorum Babam - Emine SERTKAYA

Yazar:

Canım yanıyor baba....
Gözlerim ağrıyor baba...
Kanıyorum için için iki yüzlü oldum ben baba,
İçim kan ağlıyor yüzüm gülüyor baba....
Sadece onları kandırıyorum baba....
Eskisi gibi değil inan gülüşlerim...
Gözlerimin içi gülmüyor mesela....
Özledim baba sesini özledim...
Şizofrenik bir sancı bu sanırım,....
Dalların baba dalların kırılıyor işte...
Sen beni anlarsın baba sesini özledim....
Anlık bir acı duyuyorum alkol bağımlısı gibiyim.....
Sesini özlediğimde...
Gözlerime...
Sözlerime...
Göz yaşlarıma....
Kalbimin itirazlarına...
Sinirlerime,....
Yüreğime....
Ellerime.....
Dilime....
Dudaklarıma.....
Hiç birine sahip çıkamaz oldum....
Başım ağrıyor baba....
Beynim çıkacakmışcasına ağrıyor.....
Babam canım babam özledim dayanamıyorum....
Dayanacak gibi değil baba....
Senin her saniyen şizofrenik bir sancı gibi geliyorsun aklıma....
Seni özlüyorum baba...
Seni çok seviyorum....


baba şiirleri,babaya özlem,babam,seni seviyorum,

0 yorum → "Seni Çok Özlüyorum Babam - Emine SERTKAYA"

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: Seni Çok Özlüyorum Babam - Emine SERTKAYA.
Hit Adam Site Analiz