Canfeza - Sarmaşık Şarkı Sözü ve Videosu

Yazar:

Canfeza - Sarmaşık Şarkı Sözü
Burnumun direklerinde asılı kokun
Beynimde aynı direklerde asılı bir cesedin şoku
Sen varsan ben yokum, ben varken de sen yoktun
Aynı cehennemde kaynıyoruz fokur fokur

Tam değilim, en tam halim anca yarım
Gözlerim ışıkta yeşil, karanlıkta kan çanağı
Biraz yanında olan her kimse canından çok sever seni
Yastığınla hala arkadaş mı bal yanağın

Sana serilir gönlün tek renkli narin halısı
Seni sadece insan değil cümle alem tanısın
Yağmurun gözünden seli, gözlerimden seni
Özleminden beri anlatırım, aklın aklı karışır

En uzun süren ömre denktir ömrümün bir karışı
Afitap seni gördüğü günden beri sarışın
Bir ay kaldı sana rekabet edebilecek güçte
Bir ay kaldı tutulmana o da büyüklüğüne alışır

20 dilde seviyorum seni, 81 ilde
80 bin çeşit bitkinin 80 bininde
Kendi kafama sıktığım gümüş bir kurşun varlığın
Ne olur o karanlıktan yanıma seksen birinde

Beyaz bir güvercinin özğürlüğe cilve taklaları
İçimi göremediğindendir seni içimde saklamadım
Mümkün değil anlatamam gücüm yetmez bir anlasan
Terse döner hayatına yön veren tüm çakraların

Makamlar kalıcı değildir kim sahiplendi koltuğu
Elimde bir sen tutuyorum taş kalbinden yonttuğum
Karşıma koydum, gözlerimi kaçırmadan izliyorum
Rabbimin lütfudur bana yokluğunun bolluğu

Canfeza - Sarmaşık Videosu




İlgili Aramalar:canfeza,canfeza sarmaşık,canfeza sarmaşık indir,canfeza sarmaşık şarkı sözü,canfeza sarmaşık dinle,canfeza sarmaşık şarkısı,canfeza şarkıları 

0 yorum → "Canfeza - Sarmaşık Şarkı Sözü ve Videosu"

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: Canfeza - Sarmaşık Şarkı Sözü ve Videosu.
Hit Adam Site Analiz