Azed & Said J. Drama - Dön Geçmişe Bak

Yazar:

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle yakın arkadaşım olan Said J.Drama'nın yeni parçasını paylaşmak istedim...

Said J. Drama  verse ;
Tahmin etmemişdim dogdugumda benden başkasının
Fazladan aldıgım gecmiyor cevirerek yıllarım
Ailem fazla geldi o yüzden sokaktaydım
Gülmenin hatırına hayatı hikaye sandım
Budanmış bedenimde cizikleri hesapladım
İnsanı harcamakda boşa gecti zamanım
Arkadaşlarım arkadan salladı nedendir anlamayamadım
Suski senelerdir sessilikde dinlendim
Benim hayalim rap boku ama savaşı kaybedebilirim
Yinede başaracam s*kimde degil ögütlerin
Aydınlıgı karartacak kadar kinliyim
Siz anlamasanızda bekleyin bir gün gelecegim
Boşverin 20 yıldır amaclarımla bezenmekdeyim
Herkesin hakkı bende zannetmekdeyim
Okul sacmaydı ögretseler ögrenirdim
Düşündüm ve sorguladım bu ruhdaki benmiyim


Azed & Said J. Drama - Dön Geçmişe Bak


Dowland Link : İNDİR

Msn Adres : azedofficial@hotmail.com
Facebook Fan Page : http://www.facebook.com/AzedFan
Kayıt : W & A Stüdio
Mix Master : Savaş Tokay [ Bysem ]
Beat : Mustafa Duyar

İlgili Aramalar:azed,said j.drama,said j.drama şarkı sözleri,azed şarkı sözleri,underground rap

0 yorum → "Azed & Said J. Drama - Dön Geçmişe Bak"

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: Azed & Said J. Drama - Dön Geçmişe Bak.
Hit Adam Site Analiz