Sansar Salvo - Yok Video ve Şarkı Sözü

Yazar:

Merhaba arkadaşlar sizlerle sevdiğim müzikleri paylaşmayı seviyorum buda onlardan birisi 


                                 Sansar Salvo - Yok(Psikoz) 


Sansar Salvo - Yok Şarkı Sözü
Yok yok işte sade ben varım
Çok fazla oldu çetele tuttu mutluluk
Basma kalıp duygularına basmaz oldum kankayım
Sigara yok müzik yok bende orada değilim
Kavga yok dövüş yok barışta yok tabi
Felsefe yok düşünmek yok yaşamak yok
Yaşamaya çalışarak yaşamak küçük bir kaçamak
Elindekinden olmak elinden tutulmamak
Birkaç saniye için birkaç ömür yakmak
Yüzyıllarca yaşamak istiyorsan bir zar at
Hayatlarda kumar masasında tek zar
Gecemde efkar kafamda esrar içimde ısrar
Yüzümde hasar duran gönlüm azar
Yani böyle piskopat yazar böyle yazar
Neyse yani açılalımda okyanusta açılalımda ne farkı war
Ama hepsi ders hergünüm bi ders sınıfta kaldım

NakaratX2
Saygı yok umut yok arkadaş yok kader yok ışık yok hiçbişey yok
Sevgi yok bi ses yok mutluluk yok bir çift göz yok varoluş yok yok !

Yazmak için ışık yaktım yoksa odam karanlık
Zamansız oldu gelişin amansızdı gidişin
İşimi bitirin dişimi sıktım olmadı
Arabesk hayatım yinede rap yapardım
İnsanım..dostlarım ALLAH’ım yazdığım duyduğum umduğum sevdiğim gördüğüm
Bildiğim günlerim sildiğim boş verdiğim o kadar çok ki doldu taştı yandı baştı
Haşhaştı içimi kenevir oldu içimi kemirir oldu her an yaram derine insin
Arandığım zamandan yinede yoktan varolan benim ve varolan yok
Dostlarım yok umduğum yok zaten bir bok bildiğim yok hiçbişey yok harbi hiçbişey
Harbidende hiçbişey yok ulan bi sikim yok a.q.

NakaratX2
Saygı yok umut yok arkadaş yok kader yok ışık yok hiçbişey yok
Sevgi yok … yok mutluluk yok bir çift göz yok varoluş yok yok !

Hiçbişey yok ..

Kralların dünyasında yaşıyosun ama kral gibi yaşayıp köpek gibi ölmektense köpek gibi yaşayıp kral gibi öLürsün!..

İlgili Aramalar:Sansar Salvo,Sansar Salvo dinle,Sansar Salvo yok şarkı sözü,Sansar Salvo şarkı sözleri

0 yorum → "Sansar Salvo - Yok Video ve Şarkı Sözü"

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: Sansar Salvo - Yok Video ve Şarkı Sözü.
Hit Adam Site Analiz