Microsoft'un yepyeni gelişmiş oyun teknolojisi "IllumiRoom - CES 2013"

Yazar:

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere çok güzel bir haber vereceğim oyun severler için harika bir gelişim ve benim içinde öyle Microsoft'un yep yeni oyun teknolojisi olan IllumiRoom - CES 2013'u sizlere tanıtmak istiyorum.

Microsoft Xbox konsolu için geliştirmiş olduğu oyun teknolojisi IllumiRoom'u CES 2013 fuarında tanıttı.

Kinect ve bir projektör yardımıyla çalışan sistem tabiri caizse televizyon ekranı etrafına oyun içinden görüntüler sunuyor.

Microsoft sistemin neler yapacağı hakkında şöyle bilgiler vermiştir ;

  • Odanın görünümünü değiştirir.
  • Görüş alanınızı genişletir
  • Yepyeni bir oyun deneyimi sunar
Microsoft'un hazırlamış olduğu  IllumiRoom tanıtım videosu izlerken "hemen çıksın bu sistem benim olmalı!" dedirtmeye yetiyor. Microsoft tanıtım videosu üzerinde herhangi bir oynama olmadığını tamamen orjinal olduğunu belirtiyor. Ve sizi fazla merak içinde bırakmadan sistemin videosunu paylaşmak istiyorum ;



İlgili Aramalar: IllumiRoom - CES 2013,IllumiRoom - CES 2013 video, IllumiRoom nedir,IllumiRoom video,IllumiRoom özellikleri

0 yorum → "Microsoft'un yepyeni gelişmiş oyun teknolojisi "IllumiRoom - CES 2013""

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: Microsoft'un yepyeni gelişmiş oyun teknolojisi "IllumiRoom - CES 2013".
Hit Adam Site Analiz