Sosyal Ticaret [İnfografik]
Sosyal ticaret son zamanların yükselen değeri. Sosyal ağlar üzerinden yapılan ticaret, satın aldığınız ürünleri paylaştığınız sosyal ağlar ticari açıdan son derece önemli. Önümüzdeki 5 yıl boyunca sürekli ivmeli olarak büyümesi beklenen sosyal ticaretin, 2016 yılında gelindiğinde dünya genelinde 30 milyar dolarlık bir pazar haline gelmesi bekleniyor.
Bir dijital pazarlama firması olan Digitas tarafından yapılan online ankette 18 yaşından büyük ABD’li 2247 sosyal medya kullanıcısı yer aldı. Araştırmanın sonuçlarına göre kullanıcıların %55′i sosyal medya üzerinden alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerini vermekten rahatsız.
Araştırmadan çıkan bir diğer önemli sonuç ise, sosyal medya kullanıcılarının sosyal ağlarda en az bilgisayar başında oldukları kadar mobilde de zaman geçirmeleri. Bu da bizi sosyal ticarete adım atmak isteyen firmaların, mobil kullanıma yönelik uyumluluklarını mutlaka göz önünde bulundurmaları gerektiği sonucuna götürüyor. Detaylı bilgiler için infografiği inceleyebilirsiniz.
Bir dijital pazarlama firması olan Digitas tarafından yapılan online ankette 18 yaşından büyük ABD’li 2247 sosyal medya kullanıcısı yer aldı. Araştırmanın sonuçlarına göre kullanıcıların %55′i sosyal medya üzerinden alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerini vermekten rahatsız.
Araştırmadan çıkan bir diğer önemli sonuç ise, sosyal medya kullanıcılarının sosyal ağlarda en az bilgisayar başında oldukları kadar mobilde de zaman geçirmeleri. Bu da bizi sosyal ticarete adım atmak isteyen firmaların, mobil kullanıma yönelik uyumluluklarını mutlaka göz önünde bulundurmaları gerektiği sonucuna götürüyor. Detaylı bilgiler için infografiği inceleyebilirsiniz.
İlgili Aramalar:sosyal ticaret,infografik
Kategori:
infografik,
sosyal ticaret
Kafayı kullanan heryerde kazanır ya :)
Sosyal ticaret güzel bir infografik ile özetlenmiş.
Sosyal ticaret daha da gelişiyor.
Sosyal ticaret hacminin büyüyeceği sürekli belirtiliyor zaten.. önemli olanda buradan bir pay çıkartmak.. umarım işler herkezin istediği gibi gider.