Blogger Otomobil Araba İlanları Eklentisi

Yazar:

Merhabalar blog okurlarım bu yazımda sizlere Blogger otomobil ilanları eklentisini paylaşmak istiyorum. Otoariyorum.com sitesinden çektiğimiz kodlar ile kendimize 3'lü - 5'li ilan seçenekleri sunacağız.Araba ile ilgili bir bloggere sahipseniz bu eklentiyi kaçırmayın derim.

OtoAriyorum.com Blogger eklentisi'ni siteme nasıl eklerim ?

Otoariyorum.com blogger eklentisi için kurulum sırasıyla aşağıdaki gibidir ;
Blogger Kumanda Paneli > Blog sayfanız > Yerleşim >Gadget ekle>HTML/Javascript seçeneğini bularak aşağıdaki vereceğim kodları buraya yapıştırınız.

3'lü Otomobil ilan gösterimi için ;
<iframe 
src="http://www.otoariyorum.com/plugin/otoariyorum1.asp" scrolling="no" 
frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; 
width:756px;"></iframe> 

5'li Otomobil ilan gösterimi için ;
<iframe 
src="http://www.otoariyorum.com/plugin/otoariyorum2.asp" scrolling="no" 
frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; 
width:660px;"></iframe>

Takıldığınız yerler olursa yorum atarak yardım isteyebilirsiniz.


İlgili Aramalar:blogger araba ilan eklentisi , blogger araba ilanları eklentisi , blogger otomobil eklentisin , blogger araba eklentisi ,

0 yorum → "Blogger Otomobil Araba İlanları Eklentisi"

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: Blogger Otomobil Araba İlanları Eklentisi.
Hit Adam Site Analiz