24 Şehit haberi "Yandı ciğerler yandı"

Yazar:

Bu sabah şehit haberiyle güne başladık. Sabah bir çoğunuz kahvaltısına yaparken televizyonu açma gereğini bile duymuyor. Ben duyuyorum ve sabah sadece 5 polis, 1 baba ve 2 çocuğunun öldürülmesi haberinden bilgim oldu. İlerki saatlerde okul içerisinde gelen haber "yeter artık" kelimesinin bile hafif kalacağı bir sinire ve yasa boğdu. 24 asker şehit oldu, 24 can. Bu yazıyı okuyanlardan kimimiz askere gitmiş gelmiş kimimiz gitmemiştir. Ben gitmedim ama gitsem şehit olmak olsada uğrunda o şerefsizlerin kafasına sıkmadan ölmek istemem. Peki bu kadar şehit kaç gün hatta kaç saat içerisinde medyada bile arkaplana düştü? Ben söyliyim sadece 3 saat. Arkadaşlar bu iş böyle olmayacak.

Herkesin susmaya tepkisi var ama söyleyecek sözü yok.

Bu yargı altında tüm halk. Şuan 10'u aşkın sayısında çelişkiler olan yaralıda var. Ne diyelim artık, uyuma TÜRKİYE! Bu yazıyı okuyup "iyi olmuş, iyi ben yaşıyorum, ne yapayım" diye aklından geçirenler siktirip gitsin. Açık ve net söylüyorum. Artık evinde koltuğuna oturup lanet olsun demenin vakti geçti, sokaklara inme şehitlerimiz adına yürümenin ve birlik, beraberlik içerisinde bunu yapanların, yaptıranların, göz yumanların, yardım edenlerin foyalarının ortaya dökmenin vakti.

Bir haber sitesinde buldum şehitlerimizin kimlik bilgileri:

Alıntı:
1- Astsubay Kıdemli Başçavuş İbrahim Geçer - Akşehir - Konya

2- Üsteğmen Murat Bek - Yozgat

3- Er Adem Çolakoğlu - İstanbul

4- Er Koray Özel - Adana

5- Uzman Çavuş Mustafa Aslan - Çorum

6- Er Mesut Cengiz - İskenderun

7- Er Süleyman Kalkan - Isparta

8- Er Birol Elmas - Sakarya

9- Komando Onb. Yavuz Çoban - Aksaray

10- Er Ramazan Akın - Ağrı

11- Fevzi Kazak - Gaziantep

12- Komando Er Mehmet Çetin - Aydın

13- Piyade er Fikret Özel - Samsun

14- Er Yunus Yılmaz - Ankara

15- Uzman Çavuş Reşit Ercan- Elazığ

16- Er Mehmet Ağgedik - Elazığ

17- Piyade Çavuş İdris Çam - Kahramanmaraş

18- Hüseyin Güldal - Kocaeli

19- Piyade Er Ufuk Bozkurt - Kırklareli

20- Piyade Uzman Çavuş Halil Özdoğru - Sinop

21- Asteğmen Bilal Özcan - Bilecik

22- Onbaşı Mesut Kazanç - Erzurum

23- Piyade Er Ahmet Tuncel - Bitlis

24- Piyade Onbaşı Soner Ateşsaçan - Artvin
Peki neler oldu 21 terörist öldürüldü, sınır ötesi operasyon yapılıyor...

0 yorum → "24 Şehit haberi "Yandı ciğerler yandı""

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: 24 Şehit haberi "Yandı ciğerler yandı".
Hit Adam Site Analiz