Eskiden Çocukların Oynadığı Oyunlar

Yazar:

Bir köy çocuğunun oynadığı oyun ne olabilir? Tabiki çevresindeki yani köyündeki olaylardan ve yaşamdan esinlenerek ona göre oyunlar oynar. Mesela bir köy çocuğu en fazla traktor oyunları oynar. Bunun nedeni köyünde çok traktör vardır ve o büyüklerine özenerek traktor oynamayı tercih eder. Bende o çocuklardan biriydim. Bundan 20 yıl önce köyde yaşıyorduk. O amanlar 9-10 yaşlarda ya vardım ya yoktum. O zamanlar sabah kalkar kalmaz tahtadan yaptığım traktörü alır ve traktor oyunları oynamaya başlardım. Tabi sadece ben değil köydeki tüm çocuklarda traktor oynama hastalığı vardı. Köyün hemen altındaki dereye 15-20 kişi doluşur hemen traktor oyunları oynamaya başlardık. Taki gün kararıncaya değin bu durum devam ederdi. Tabi akşam eve gelince elbiselerimizi kirlettiğimiz için annelerimizden bir güzel kötek yerdik. :)

Şimdilerde büyük şehire taşındık çocukların oynadıkları oyunlara baktığımda çok değişmiş görüyorum. Neredeyse tüm çocuklar bilgisayar başında oyun oynuyor. Onlara bakınca acaba bizmi şanslıydık yoksa bunlarmı diye kendime sormaktan edemiyorum...

İlgili Aramalar:Eskiden Çocukların Oynadığı Oyunlar

1 yorum → "Eskiden Çocukların Oynadığı Oyunlar"

TurkFilmFull
8 Mayıs 2012 07:41

paylasim icin tskler ellerinize saglik, kolay gelsin

Yorum Gönder

Sponsorlar

konteyner ev prefabrik ev fiyatları Sosyal medya Sosyal medya

Son Yazılar

Son Yorumlar

Destekleyiciler

Çerezler

Bloggers - Meet Millions of Bloggers
Pekmez Gibi Blog - Sosyal Medya ve Seo Blogu: Eskiden Çocukların Oynadığı Oyunlar.
Hit Adam Site Analiz